Subject: Elektriprojekti IP7014 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 09:29:53 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „IP7014 Anikoorma alajaama F3
rikete vähendamine Vihtra külas, Põhja-Pärnumaa vallas, Pärnu maakonnas“
(manuses kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid ning
ristmevälja joonis  DWG ja PDF formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.19241 Suurejõe – Vihtra -
Jõesuu tee kaitsevööndis km 4,52 – 4,57. Olemasolev rekonstrueeritav
ristumine teega km 4,55.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte